• ask@yurrus.com.ua
  • (067) 380 91 80; (063) 315 58 35
  • Послуги
    • Консультації (усні та письмові)
    • Цивільне судочинство
      • Сімейні спори
      • Трудові спори
      • Спадкові спори
      • Земельні спори
      • Захист прав споживачів
      • Спори із страховими компаніями
      • Відшкодування шкоди
    • Адміністративне судочинство
      • Військові спори
      • Земельні спори
      • Трудові спори
    • Господарське судочинство
    • Кримінальне судочинство
    • Справи про адміністративні правопорушення
    • Юридичний супровід СПД (аутсорсинг)
    • Антиколектор
  • ФОП
    • Реєстрація ФОП
    • Зміни ФОП
    • Припинення ФОП
  • Юридичні особи
    • Реєстрація юридичної особи
      • Реєстрація Товариства з обмеженою відповідальністю
      • Реєстрація Громадського об’єднання (організації або спілки)
    • Зміни юридичної особи
    • Ліквідація юридичної особи
  • Реєстраційні документи
    • Виписка та Витяг з ЄДР
    • Реєстрація платником ПДВ
    • Реєстрація платником Єдиного податку
    • Відкриття рахунку в банку
    • ЕЦП (Електронний цифровий підпис)
  • Представництво в судах
    • Суди 1-ої інстанції
    • Суди апеляційної інстанції
    • Верховний суд України
    • Європейський суд з прав людини
    • Виконання рішення суду

Welcome to businesso Wordpress Theme


Please enter your search content here...

Як повернути товар належної якості

  • Home
  • Як повернути товар належної якості
Адміністратор    Захист прав споживачів   3 коментарі
12Чер

Як повернути товар належної якості

Ситуація. Ви нарешті визначилися із покупкою і пара взуття (напр. босоніжки) виявилася для Вас підходящою як по ціні (500,00 грн.) так і по зовнішньому вигляді (фасону). Розрахувавшись із продавцем Ви із усмішкою вирушили додому. Коли Ви вдома знову поміряли босоніжки, нажаль фасон вже Вам не подобається, ефекту Ви чекали більшого від цієї пари взуття і звичайно Ви захотіли повернути взуття назад в магазин.

  • Як себе вести в даній ситуації ?
  • Чи маєте Ви право повернути дану пару взуття ?
  • Чи повернуть кошти ?

Нічого кримінального в тому, що Вам не сподобався товар (в даному випадку босоніжки) немає.

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.

2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Продавець зобов’язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору – в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

При зверненні до продавця, який продав Вам товар належної якості Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості за наступних умов (є обов’язковими, у разі відсутності хоча б однієї шанс отримати товар різко зменшується):

  • є касовий або товарний чек;
  • товар не використовувався, і зберігся у тому вигляді, якому його придбавали, тобто зберігся його товарний вигляд ( ярлики і т. ін.).;
  • даного товару немає у переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
  • пройшло менше двох тижнів (14 днів) з моменту придбання товару.

Але звичайно є винятки…

У випадку повернення Вами непродовольчого товару належної якості в магазин із наявністю всіх обов’язкових умов та у зв’язку з відсутності в даному магазині аналогічного товару, то Ви можете на власний розсуд обрати одну з дій:

  • повернути кошти за придбаний товар;
  • вибрати ін. товари на аналогічну суму у даному магазині;
  • зобов’язати продавця повідомити коли з’явиться товар, який Вас влаштує.

Якщо продавець погодився Вам повернути кошти, проте наразі у нього їх немає (настав вечір, касу він вже здав), пам’ятайте, що розрахунок з Вами повинен бути проведений протягом 7 днів з моменту розірвання договору купівлі-продажу.

_________________________________________________

Матеріали за темою:

  • Антиколектор
  • Відшкодування шкоди
  • Військова сфера
  • Захист прав споживачів
  • Земельні спори
  • Імміграція
  • Сімейні спори
  • Спадкові спори
  • Спори із страховими компаніями
  • Трудові спори
  • Цивільне судочинство
  • Адміністративне судочинство
  • Господарське судочинство
  • Кримінальне судочинство
  • Справи про адміністративні правопорушення

3 коментарі

  • Ксения

    березня 27, 2014 at 7:12 pm

    Доброго вечора! Сім днів тому ми придбали кухонну плиту на базарі. Сьогодні, прийшов газовик її підключати. Він виявив багато несправностей в ній, і сказав що вона не безпечна для нашого життя. Знаю, що є закон про повернення коштів протягом 14 днів. Але продавець не видав чеку. От і переживаємо чи продавець поверне нам гроші..?
    І як поступити в цій ситуації.??? Що потрібно йому сказати, щоб той віддав назад ті кошти?

    Reply

      Адміністратор

      березня 28, 2014 at 5:21 am

      Доброго дня.

      Ви зарано почали хвилюватися. У більшості випадків продавці на ринках готові замінити продукцію або повернути кошти у випадку продажу товару неналежної якості. Не зрозуміло із Вашого листа чи є у наявності висновок/акт газовика про несправність товару.

      Що ж робити якщо продавець відмовиться повертати кошти вказавши, що товар є якісним ?
      Ви можете йому окреслити наступні можливі майбутні перспективи:
      1. Буде подана скарга до інспекції з захисту прав споживачів регіону на дії продавця;
      2. Буде подана скарга в прокуратуру регіону на дії продавця.

      Те що, продавець не видав чек – це не Ваша проблема, а головна біль продавця, який буде змушений надавати пояснення усім контролюючим органам, в т.ч. і податковим.

      Тому Ксенія, вважаю, що проблем із поверненням товару у Вас не повинно бути.

      Reply

        Ксения

        березня 28, 2014 at 9:17 am

        Дякую за підтримку. Акту ніхто не давав.

        Reply

Leave a Reply

Скасувати відповідь

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Коротка навігація

    • Антиколектор
    • Цивільне судочинство
    • Адміністративне судочинство
    • Господарське судочинство
    • Кримінальне судочинство
    • Справи про адміністративні правопорушення
    • Юридичний супровід СПД (аутсорсинг)
    • Реєстрація ФОП
    • Реєстрація юридичної особи
    • Реєстраційні документи
    • Представництво в судах
    • Захист прав споживачів
    • Імміграція
ПАРТНЕРИ
Грабовський Олександр Олександрович

Контакти:

  • (067) 380 91 80
  • (063) 315 58 35
  • ask@yurrus.com.ua
  • м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 4, поверх 3, офіс 1
  • viber: (067) 380 91 80
  • furman.ruslan
Hosting Ukraine

Copyright © 2012-2020. Юридичні послуги в Хмельницькому. Юрист. Фурман Руслан Вікторович. Всі права захищено.